MA EI TEA, MILLISEID ETTEVÕTTE ANDMEID TÖÖTAJAD OMA NUTISEADMETES HOIAVAD

Meie lahendus:

Sama kiirelt ja jõudsalt kui kasvab nutitelefonide ja tahvelarvutite müük, kasvab ka igapäevaselt oma nutiseadet tööks kasutatavate inimeste arv. Suure hulga mobiilsete seadmete lihtsaks halduseks on olemas mitmeid võimalikke lahendusi. Üks kiiremini arenevaid ja multifunktsionaalseid lahendusi selles vallas on Airwatch.

Nutiseadme kasutamisega kaasneb terve rida ohtusid, mida on võimalik õigeaegsete ennetavate sammudega ära hoida:

· Pahavara sisaldavad rakendused, mida on võimalik ametlikust rakenduste poest alla laadida. Techcrunchi andmetel nakatus viimase aja suurimas pahavara levikus 2 kuni 9 miljonit seadet äppiga, mis võimaldas pahavara haldajatel saata neile telefoni andmed, liituda tasulise sms-teenusega jne.

· Telefoni kaotamisel/varguse ohvriks langemisel on võimalik ettevõtte e-postile ja sealtkaudu kliendibaasidele ligipääs tagada. Mobiilsete seadmete monitoorimine ja haldamine Airwatchi kasuks räägivad järgmised olulised võimalused:
· Seadme PIN-i nõudmine

· Isiklike andmete ja ettevõtte (tööks vajalike) andmete selgepiiriline eraldamine, mis tagab töötajale privaatsuse ja loomingulise vabaduse kuid võimaldab ettevõttet puudutavat infot monitoorida ja hallata. Vajadusel on võimalik valikuline andmete kustutamine, kus kasutaja isiklikud andmed alles jäävad.

· Over-The-Air (OTA) konfigureerimine. Vajadusel ka kaotatud/varastatud seadme tühjendamine andmetest.

· Andmete krüpteerimine (256-bit SSL krüpteerimine)
· Võimalus häkitud seadmeid tuvastada ja jailbreakitud/rootitud seadmeid mitte võrku lasta.

· Data Loss Prevention ehk andmete säilitamine pilveserveris/kohapealses serveris, mis võimaldab kaotatud andmed taastada.

· Apple IOS (v. 4-7), Android (v. 2.2-4.2), Windows 8/RT/32/Mobile/Phone, Symbian, Mac OS, Kindle Fire, Blackberry süsteemide toetus

Võta meiega ühendust!